Ordenances i reglaments
L'Ajuntament de Manlleu disposa d'un Reglament de Participació Ciutadana propi. Tanmateix, la nova llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques (Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) incorpora una novetat relativa a la iniciativa legislativa i la potestat normativa de les administracions públiques en l’elaboració de normativa municipal com reglaments o ordenances. Aquesta novetat consisteix en la incorporació de la participació de la ciutadania abans de que la normativa s’hagi aprovat i no només després, com fins ara.
L’Ajuntament de Manlleu ha considerat convenient aprovar unes instruccions a fi d’articular el procediment a seguir per efectuar la corresponent consulta pública prèvia en relació als reglaments i/o ordenances municipals. Podeu consultar-les a la documentacis relacionats.
Per altra banda, aquesta mateixa llei també estableix l'obligació de les administracions d'aprovar un Pla Normatiu que contingui les iniciatives reglamentàries que han de ser aprovades en l'any següent. Als documents adjunts podeu consultar el pla normatiu anual que conté les ordenances i reglaments que es preveu que el Ple de l’Ajuntament aprovi o modifiqui durant l'any en curs agrupades per àrees municipals de gestió i també les corresponents a 2017. En el menú de l'esquerra hi trobareu les ordenances i reglaments que s'han aprovat o modificat a través de consulta pública.
A l'enllaç següent podeu consultar tota la normativa en vigor o en estat de tramitació publicada per l'Ajuntament de Manlleu: Normativa municipal
Documents Relacionats